• Hjem
  • SEO
    • SEO ekspert rådgivning
  • Digital Marketing
    • Online Annoncering
    • Growth Hacking
  • Webdesign
    • Hjemmeside
    • Webshop
    • Blog / Nyheder
Optimization - Lead Generation - Customer Retention

GROWTH HACKING

IS A STATE OF MIND

Tiltræk flere besøgende og leads
få inbound sales uden panderynker

Growth hacking kaldes det nye inbound marketing til startups, men hvad er inbound marketing? På overfladen ser der ikke ud til at være den store forskel på digital markedsføring og inbound marketing. De har begge fokus på at skabe online indhold af høj kvalitet, som bringer værdi til internetbrugerne. Forskellen er, at inbound marketing har fokus på at lokke eller tiltrække ('pull') målgruppen ind på virksomhedens website, mens digital markedsføring både kan have fokus på at tiltrække besøgende til hjemmesiden og at skubbe ('push') indhold ud til tilfældige internetbrugere. Man kan derfor sige, at digital marketing består af inbound og outbound marketing aktiviteter, hvor inbound tiltag har til formål at tiltrække ('pull') flere besøgende, mens outbound tiltag dækker over de mere traditionelle markedsføringsaktiviteter, hvor fokus er på en-vejs massekommunikation, der skubber ('push') informationer og produkter ud til forbruger. ​På dansk kan inbound marketing oversættes til indgående markedsføring og outbound marketing til udgående markedsføring.

​​Inbound marketing er "a state of mind", som kan kræve en ændring i virksomhedens måde at tænke markedsføring på. Det gør sig især gældende, hvis virksomheden tidligere har haft en mere traditionel tilgang til markedsføring. 

Growth hack med inbound marketing

Det er ikke uden grund, at inbound marketing forbindes med growth hacking af startups. Growth hacking har til formål at "hacke sig til vækst" på nye, utraditionelle, billige og kreative måder, mens inbound marketing på tilsvarende vis har til formål at skabe vækst gennem indholdsbaseret markedsføring (content marketing).

​Du kan tiltrække flere besøgende og leads med inbound marketing. Det er en gennemtestet markedsføringsmetode, hvor de enkelte salgs- og marketingaktiviteter kan tilpasses din målgruppes online købsadfærd. Fokus er på at skabe kvalitetsindhold, som din målgruppe finder værdifuldt og brugbart. Det kan være i form af vejledninger, guides, gratis e-bøger, blogindlæg m.v. Indholdet behøver ikke at være direkte salgsorienteret, da inbound marketing ikke blot har fokus på kortsigtede konverteringer, men også på at skabe engagerede og loyale kunder på sigt.

​​De bedste resultater med inbound marketing opnås med en strategi, som tager højde for de synergieffekter, der opnås ved en kombineret brug af flere inbound tiltag såsom content marketing, SEO, social media marketing,  nyhedsbreve og remarketing. 
Billede

    Send os en besked, og vi vender snarest tilbage

    Fyld ind fornavn og efternavn i hver sin bjælke
    E-mail adresse for kontakt etablering og svar med evt. tilbud
    Venligst oplys os i korte træk hvad dit behov er og hvad du er interesseret i. Så vender vi hurtig tilbage Mvh. Mediekompagniet
SEND

 

 
SØGEMASKINEOPTIMERING
- SEO ekspert rådgivning 
- Online marketing
DIGITAL MARKETING
-  Tjen penge online
-  Få mere omsætning online
-  Social Media Marketing
WEBDESIGN
- Hjemmeside
​
- Webshop
- Blog


Mediekompagniet

Creators Floor
Howitzvej 60
2000 FRB
Tel. 311 200 78
mail@medie-kompagniet.dk
CVR: 33186738
  • Hjem
  • SEO
    • SEO ekspert rådgivning
  • Digital Marketing
    • Online Annoncering
    • Growth Hacking
  • Webdesign
    • Hjemmeside
    • Webshop
    • Blog / Nyheder